Sosyal Medya - Web Tasarım Sosyal Medya Soru Cevap Bilgi Bloğu

SON EKLENEN YAZILAR

Sosyal Medya

Markanızdan sosyal medyada ne kadar bahsedilirse, marka gücünüz o kadar kuvvetlenir. Siz sosyal medyada profesyonel bir şekilde aktif ve var oldukça insanlar sizi daha çok konuşurlar. Dolayısıyla sosyal medyadaki aktifliğiniz marka gücünüzü arttırarak, itibarınızı güçlendirecektir.

İçerik Yönetimi:
Sosyal medyanın değişmezlerinden biri de sürekli canlı olmasıdır. Sürekli canlı olan bir alanı sürekli beslemek gerekmektedir. Markanın değerlerine ve vaatlerine uygun bir sosyal medya içerik planı kullanıcıların markayı daha iyi anlaması ve onu özümseyeceği anlamına gelir. Yapılan içerik planları sosyal medyada markanızın temsilidir ve sizi doğrudan temsil eder. Bunun için kullanılan dil, bahsedilen konular ve hatta imla kuralları bile marka imajınızı doğrudan etkileyebilir. Kesinlikle profesyonel bir ekiple çalışmak gerekmektedir.
Dijital Medya Takibi (Monitoring):
İnsanlar siz sosyal medyada yer almasanız da sizin hakkınızda konuşur! Önemli olan sizin onlara ne kadar yakın olduğunuz ve onları ne kadar dinlediğinizdir! Geleneksel medyada yıllardır çok sık kullanılan ‘medya takip’ hizmetinin internet ve sosyal medya üzerinden takip edilmesi artık bir zorunluluk. Sizin belirlediğiniz kelimelerle tüm internet siteleri ve tüm sosyal mecralarda aramalarımızı gerçekleştiriyor, sonrasında arama sonuçlarını bahsedilen konu ve olumlu-olumsuz olmasına göre sınıflandırıyoruz. Kısacası; arama sonuçlarını markanız için ‘izliyor’‘ayrıştırıyor’ ve ‘analiz ediyoruz’. Böylelikle, ürünlerinizden hangisinin daha sık konuşulduğunu, markanız hakkında olumsuz yorumların genelde hangi konular üzerinden gerçekleştiğini daha çok hangi mecralarda yorumlar yapıldığını direkt görebiliyorsunuz.
Online İtibar-Kriz Yönetimi:
Öncelikle markanızın olası kriz durumlarını belirliyor ve olası kriz durumlarında gelişecek senaryoları önceden hazırlıyoruz. Kriz durumlarında önceden hazırlanan bu senaryolara uygun hareket ediyoruz. Monitör edilen arama sonuçlarında markanızla ilgili çıkan krize sebep olabilecek konuların takibini titizlikle yapıyor, herhangi bir yayılım gerçekleştiğinde anlık raporlamayla sizi krizin gidişatıyla ilgili haberdar ediyoruz. Böylelikle krizin büyümesine karşı önlemimizi almış oluyoruz.
Sosyal CRM:
Sosyal medya kanallarımıza doğrudan gelen müşteri şikayet, memnuniyet ve önerilerini anında yanıtlamak markanın itibarı açısından çok önemlidir. Gelen kullanıcı yorumlarını anında yanıtlanıp, müşteri memnuniyetini sağlıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder